۞ سعدی:
دو چشم باز نهاده نشسته‌ام همه شب / چو فَرْقَدَین و نگه می‌کنم ثریا را

موقعیت شما : صفحه اصلی » در استان
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
  • ارسال توسط :
4 2 - زنجان ۷۰ واحد تولیدی مشکل‌دار دارد
زنجان ۷۰ واحد تولیدی مشکل‌دار دارد

زنجان ۷۰ واحد تولیدی مشکل‌دار دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 70 واحد تولیدی در زنجان، مشکل‌دار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۷۰ واحد تولیدی در زنجان، مشکل‌دار است.

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در استان زنجان در استان پیگیر حل مشکلات آن هستیم بحث واحدهای تولیدی مشکل‌دار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد واحدهای تولیدی مشکل‌دار استان را ۷۰ مورد اعلام کرد و گفت: طبق آمار اخذ شده در این واحدها ۶ هزار و ۶۷۷ کارگر مشغول به کار است.

وی قرارداد ۵ درصد از کارگران مشغول در این واحدها را دائمی و ۹۵ درصد را قرارداد کاری موقت اعلام کرد و افزود: از مجموع ۷۰ واحد مشکل‌دار ۱۲ واحد فعال و ۵۸ واحد نیمه فعال هستند.

یوسفی تصریح کرد: میزان بدهی واحدهای مشکل‌دار استان به بانک‌ها و البته مجموعه کارگری ۳۱۴ میلیون تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه تعداد واحدهای مشکل‌دار زیر یک نفر کارگر ۶ مورد است، بیان کرد: همچنین تعداد واحدهای تولیدی مشکل‌دار زیر ۵۰ نفر کارگر نیز ۲۸ عدد است.

 

وی با بیان اینکه طبق آمار ۳۶ واحد بیش از ۵۰ نفر کارگر دارند، اضافه کرد: طبق آمار ۳۸ واحد در بخش تولید صنایع فلزی و معدنی و ۱۴ واحد در حوزه غذایی مشکل دارند.

یوسفی با بیان اینکه هفت واحد در بخش شیمیایی و هفت واحد در بخش پلاستیکی مشکل‌دار هستند، تصریح کرد: همچنین تعداد واحدهای مشکل‌دار در حوزه تجهیزات پزشکی ۹ واحد است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

سوال امنیتی ضد ربات *